Първоначално публикувано от markoff
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщениеТова е топлообменника на егр-а. В него влиза антифриз, който се затопля от изгорелите газове. Скобата си е фабричната, ако я разкачиш, освобождаваш тръбата, която отива към егр-а. Виж дали не е скъсана скобата или пък, някога, когато е сменян термостата не са я сложили накриво и просто да изпуска.
Comment
-
Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщениеАко пробие топлообменника ,антифриза стига ли до картера ?Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
-
Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщениеПо-скоро ще почне да надува в охладителната система.
Comment
-
Здравейте колеги , искам да попитам дали някой не е сменял предни спирачни дискове от нормални да е слагал вентилирани колата е алфа 156 1,9JTD 105ps .
Купил съм спирачни апарати от алфа 2,4 JTD 136ps дали ще станат на 1,9 JTD или искат преправяне ?
Comment
-
Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщениеЗдравейте колеги , искам да попитам дали някой не е сменял предни спирачни дискове от нормални да е слагал вентилирани колата е алфа 156 1,9JTD 105ps .
Купил съм спирачни апарати от алфа 2,4 JTD 136ps дали ще станат на 1,9 JTD или искат преправяне ?
Би трябвало да стават колега
136 коня на 156цата са преди фейса
Но все пак нека и колегите да кажат по нещо
Колега ти сам може да пробваш не сложно щом си взел дискве и апарати,сваляш стария диск сп.апарат и пробваш
Ако всичко е ок ,монтира ,после обезвъдушаваш и си тиАлфа 147 jtd
115 k.s.
2002 год
Comment
-
Колега става въпрос за спиране от да речем 180 до 70 и с нормалните дискове с АТЕ накладки загряват (трудно спира) ,а и вече дисковете са ми за подмяна а цените на плътните и вентилираните (нe перфорирани ) е почти еднаква с малка разлика затова купих спирачни апарати от 2.4 и смятам да ги сменя
Comment
-
Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщениеКолега става въпрос за спиране от да речем 180 до 70 и с нормалните дискове с АТЕ накладки загряват (трудно спира) ,а и вече дисковете са ми за подмяна а цените на плътните и вентилираните (нe перфорирани ) е почти еднаква с малка разлика затова купих спирачни апарати от 2.4 и смятам да ги сменяAlfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Смених ги без проблем , както каза колегата ръг и тръг дискове и накладки АТЕ гарантираха ми че не са менте пък да видим . Не че не спира добре с плътните но , идеята е с по големи дискове плътните са 281мм. а вентилираните са 284мм. и вентилирани са по дебели с по добро охлаждане ще е по добре мисля
Comment
Comment